Kansenwijk


- brutus68: Wat heb je in godesnaam als normaal en fatsoenlijk mens te zoeken in Amsterdam Zuid-Oost??
- Parsons: Niets meer. Dat gedeelte van Nederland is al verloren. Net zoals de Baarsjes, half Gouda, Culemborg, etc.etc.etc.etc.
- Ratzing: Pijpje kanaal erbij en wat bruine suiker. Lang laten stoven.
- brutus68: Nou, wat zeurt die gast dan? Ik kom ook nooit op plekken waar ik niets te zoeken hebt. Of het nou het zwembad van Morgan is, een leeuwenkooi of een kansenwijk.