Hoe doe je dat
'Hoe doe je dat: warmte van de zomer bewaren voor de winter en koude van de winter bewaren voor de zomer. Koude-warmteopslag of koude- en warmteopslag (KWO), ook wel warmte-koudeopslag (WKO), is een methode om energie in de vorm van warmte of koude op te slaan in de bodem. De techniek wordt gebruikt om gebouwen te verwarmen of te koelen. Ook in de tuinbouw wordt steeds vaker gebruikgemaakt van deze techniek.'