| toon 5 reacties
"De naam De Nieuwe Aarde is niet zomaar gekozen. Moeder Aarde is zwanger van de nieuwe aarde en hoe meer mensen zich dat bewust zijn en mee transformeren, des te gemakkelijker zal 'de bevalling' gaan. Het is belangrijk dat we op de hoogte blijven van alle energetische verschuivingen die momenteel, en zeker ook nog in de toekomst, zullen plaatsvinden. De Nieuwe Aarde wil haar steentje aan deze bewustwording bijdragen (…) Het is fijn als je begrijpt wat er kosmisch aan de gang is zodat je de verschijnselen hier op aarde kunt plaatsen."