Hallo wereld
Ik veronderstel dat mijn moeder waarschijnlijk niet gewoon
zonder mij naar huis zal gaan om mij dan het hele weekend te vergeten
zodat ik dan niet op tijd hoef te eten en te slapen niet naar Zappbios
hoef te kijken geen computergames hoef te spelen
en niet naar pianoles en voetbal hoef
niet hoef te Skypen WhatsAppen en SMS-en.
Maar het is het proberen waard.
reacties op dit artikel
#1 | 12-10-12 | Huub
Dat is een heel zware tekst om " verstopperte spelen" te verwoorden.
En wie wil niet af en toe gewoon eventjes niet zichtbaar zijn opdat hij/zij uiteindelijk toch ontdekt zal worden?
Dat maakt het leven spannend. Verstop je achter de boom, in de hoop dat iemand jou vindt.
#2 | 12-10-12 | mieke de haan → www.miekedehaan.nlWat heb ik weer gelachen. Goeie draai!
En tsja...wat begint al dat moeten al vroeg. Af en toe jezelf kwijt maken is een hele adequate remedie daar tegen :)