de wereld.
reacties op dit artikel
#1 | 30-11-11 | huub
Ah! Het DNA van de hinkstapsprong ontrafeld.
#2 | 30-11-11 | jan graafland
Prachtig! Hoe graag ik ook wil, ik zal er niets over zeggen. Moet het kind in onschuld laten.
#3 | 30-11-11 | huub
Toch een vraagje Jan, hoe lang blijven kinderen onschuldig?
Anders gezegd, hoe lang moet een kind in onschuld hinkelen totdat het z'n tanden uit de mond valt en ontdekt dat de wereld uit meer dan hinkstapsprongkrijtjes bestaat?
Ja. de kinderen zijn onschuldig. Zijn wij een voorbeeld dan?
#4 | 30-11-11 | Marianne
Iedereen was ooit kind
En schuldig moet je worden
Anders was je jong gestorven
#5 | 01-12-11 | jan graafland
Als het lot van het kind in mijn handen ligt, zou ik het nog wat in onschuld laten. Maar tackelt u dat spelend kind gerust, als u dat niet laten kunt. Is de eer van de eerste bloedlip aan u. Goed gevoel?