“Werklozen in de rij voor een gratis fietsplaatje. Vanwege oplopende overheidstekorten voert Nederland een fietsbelasting in. Wie betaald heeft, krijgt als bewijs een fietsplaatje dat duidelijk zichtbaar aan of bij het stuur moet worden bevestigd. Aan werklozen stelt de regering een gratis fietsplaatje ter beschikking. In dit plaatje is een gat aangebracht. De regering hoopt zo misbruik van gratis plaatjes te voorkomen.â€
reacties op dit artikel
#1 | 29-11-11 | jan graafland
Massa's blik en staal, verbeten gemend en duur gevoed door mensjes met een verwaarloosbaar gewicht.
#2 | 29-11-11 | Marianne
Sorry , sorry , maar hoe gelukkig
Voel ik mij in mijn auto , primitief
Misschien en onverantwoord zoals
Een mens waarvan het zitvlees zwak is ,
Omgeven door muziek en warmte glijdt
De wereld via de 4 wielen op veilige
Afstand voorbij , gezegend zij de Corsa .
#3 | 29-11-11 | jan graafland
Corsa, niet voor niets naar een gerieflijk eiland genoemd. En tuurlijk gun ik ieder in zijn dito verwarmde cabine dat eigen eilandje, maar voor mij is het niets. Sorry. En ik bezit geen (mobiele) stoelen of banken om die opvatting onder te steken. Bovendien, waarom zou ik? U merkt, ik ben op oorlogspad. Ik zou een deuk in uw heiligdom trappen als ik u nu op dat pad tegenkwam.
#4 | 29-11-11 | Marianne Meester
Geeft niet , zolang je de wielen eronder laat .
#5 | 30-11-11 | jan graafland
tuurlijk!