Wie achter de rug van hunnie icoon om de eigen achterban een kunstje flikt en de bal in de diepte in de mist stuurt moet niet gek opkijken als de vogel met het overzicht het hele jeugdplan zijn vertrouwen opzegt en de toekomst in de handen legt van aandeelhouders met de kans dat wie er geen verstand van hebben gaan beslissen over het invullen van een onnodige positie, wie best kan weten hoe hij denkt dat het moet, maar niet hier...
reacties op dit artikel
#1 | 22-11-11 | Huub
Een wonderbaarlijk fraaie foto!
#2 | 22-11-11 | jan graafland
In het mensenpark mist het overal. Zeker rondom het icoon. Zijn privilege is juist mist te maken, waarin zijn aanhang zo graag mag dwalen. Riekt als nestgeur. Wie gelijk heeft, daar gaat het niet om.
#3 | 22-11-11 | louis verbeek
Ondanks de mist, wie gelijk heeft is soms prettig te weten. Gisteren stond een aanvulling of correctie in NRC Handelsblad. De dichtregel 'Ik ben geworden wie ik was' is alsnog toegeschreven aan Marianne Meester.
#4 | 22-11-11 | jan graafland
Past een proficiat!
#5 | 22-11-11 | Marianne
Zo Oliver Twist !
#6 | 22-11-11 | Marianne
Las net te laat Louis ' stukje over het
Aanvullende stukje in de NRC , LEUK !
Ja , toch nog voor elkaar gekregen , voelt
Wat dubbel , want is eigenlijk bevochten en ging
Niet soepel , blijk ik ook last te hebben van
Een overkokend ego met melkschuim , bah .
#7 | 22-11-11 | cor zwart
geen mist zo dik
of we komen er wel doorheen
desnoods hardlopend
over het schuim van de keien
#8 | 22-11-11 | Marianne
Bedankt jongens voor de support ,
Ga daar vannacht lekker op slapen .
#9 | 22-11-11 | meelezer
'Ik maak eigenlijk nooit fouten, want ik heb enorme moeite me te vergissen.' - JC
#10 | 22-11-11 | Marianne
Balllen vierkant lullen
#11 | 22-11-11 | Marianne
Een l teveel in ballen ,
Dank voor correctie !