de toekomst.
reacties op dit artikel
#1 | 10-11-11 | jan graafland
Deze toekomst zal gauw zijn verleden, zodra er hier bomen groeien, of anders wat struiken, of op zijn minst wat mos tussen de tegels dan misschien? Een korstmosje op het beton, mag dat wel? Ook niet? Mag er helemaal niets? Maar wat houdt die toekomst dan in?
#2 | 10-11-11 | Marianne
Narcoticadreef , wijk van de toekomst ,
Gratis de witte poeder , die sommige
Dommigen in bolletjes meedroegen ,
Snuiven maar , het nieuwe groen is wit .
#3 | 10-11-11 | meelezer
'het nieuwe groen is wit' (© MM) haha!
#4 | 10-11-11 | cor zwart
bewoond of al verlaten
nog niet niet meer
reizigers in de tijd
zo weinig thuis gevonden