"You know that we shootin V-nasty be the shoota / All about my dollars so you know I'm heavy Gouda / Posing with the choppa, the ey'thing, the ruger / If you fuckin with them suckas then you know I gotta shoot ya." (V-Nasty)
reacties op dit artikel
#1 | 04-11-11 | huub
Nou deze tekst ontgaat mij hoor (ik ben geen 13 meer).
Fijn dat er mensen zijn die zichtbaar lol hebben in hun werk!
#2 | 04-11-11 | Marianne
Straks ons officieele Nederlands ,
woordje HET gaat al vertrekken ,
de meisje met de ijsje , weetjewel .
#3 | 05-11-11 | zware kaas
Psalmzing de schietgebedje (voor de opperzangmeester)
#4 | 05-11-11 | cor zwart
wie ben je
waar ben je
waar zal je zijn
wanneer niemand jouw taal begrijpt?
#5 | 05-11-11 | cor zwart
en gelukkig ben ik ook geen dertien meer....
#6 | 05-11-11 | Marianne Meester
13 zijn is altijd prachtig
je bent het maar 1 x en
de 13 beleven kan nooit
vanaf de kaleidoscopische
oudedag .