Wat een lief gezicht heb jij. Als ik je zo zie kan ik me niet bedwingen. Mag ik even aan je wangetje voelen? De beschaafde terughoudendheid een ander zomaar aan te halen of te strelen zet ik gemakkelijk van me af, zo open is je gelaat, zo uitnodigend je lach. Mag ik weten hoe je heet? Ga je al met iemand? Hé jij, zullen we...?
reacties op dit artikel
#1 | 24-10-11 | jan graafland
Beest weet niet beter. Is erop gefokt om te vertederen.
#2 | 24-10-11 | Huub
Jij bent een hond en weet niet beter,
ik plooi voor jou mijn liefdesrimpels
en wip voor jou mijn neusje;
ik wil je graag verleiden
tot een hondenkusje.
Zo niet, dan even goeie dierenvriend;
ik hoop dat jij jouw haaientandjes
niet in mijn graaiende vingers zet,
want ik vertrouw jou niet.
#3 | 24-10-11 | cor zwart
hond?
#4 | 24-10-11 | Marianne Meester
Deze mevrouw weet het
Heeft het ook ervaren
Honden zijn onze engelen
Geven bakken vol liefde
Maar weten wel aan wie
#5 | 25-10-11 | jan graafland
Dolle honden, de gedachten
Rennen, rollen,
duiken op de doffe brokken
Even blinkt het in de schaal
Tot de maag het licht wegvreet
Wat later door de honger weer
Uit het donker weggetrokken