| toon 1 reactie
"In Nederland wordt leeftijd uitgedrukt in het aantal jaren dat men geleefd heeft. In Afrika geeft leeftijd aan in welke levensfase iemand verkeert. Volgens Afrikaanse opvattingen word je ouder doordat je belangrijke dingen meemaakt en ervaring en wijsheid opdoet. Ook door het ingaan van de volgende levensfase word je ouder."