Spreekbeurt


Ik hou mijn spreekbeurt over paddestoelen omdat ik van paddestoelen houd. Er zijn heel veel soorten paddestoelen en ze verschijnen heel snel en je weet niet waar ze vandaan komen. Paddestoelen zijn heel goed want ze eten veel dingen op, zoals blaadjes en planten. Ook onder de grond zijn ze goed, daarom moet je er niet bovenop gaan staan maar ze met rust laten. Als u foto’s maakt moet u verderop gaan, bij de Burgvlietkade staan ze. Zulke zijn het. Je kunt ze niet eten want dan word je ziek.