reacties op dit artikel
#1 | 16-09-10 | Carolyt
Stof tot nadenken ?
#2 | 16-09-10 | stadsdichter
Stof om op te laten dwarrelen?
#3 | 16-09-10 | stadsdichter
Verdomme, waaien was veel mooier geweest dan dwarrelen! Mijn juf op de lagere school zei al dat ik veel talent had, maar dat haast mij in de weg stond. Kennelijk ben ik in al die jaren niks veranderd.
#4 | 16-09-10 | marianne meester
Ken die haast ! Haha , leuk dit te lezen .
De drang tot reageren groter dan de
overdenking binnen , de correctie
achteraf , toch mooi , hou maar zo ,
betekent dat je je pavlov-betrokkenheid
niet kwijt bent geraakt , blijf plonzen !
#5 | 16-09-10 | stadsdichter
Verwarmend! Dankje, Donsje!
#6 | 16-09-10 | Carolyt
Laat maar waaien; zolang je maar tot stof zal wederkeren ...
#7 | 17-09-10 | stadsdichter
Ja, lekker Carolyt! Ik heb licht astma, dus dat is lastig voor mijn longen.
#8 | 19-09-10 | Carolyt
Helpen open ramen tegen astma ?
#9 | 21-09-10 | marianne meester
ligt eraan wat er buiten stuift .